Filtriranje Odaberi kategoriju

Sve što #ClanObitelji treba - ostvari 10% popusta na 5700+ proizvoda uz promo kod PHS-OZUJAK24 Kreni>

0 kom 0,00 0
Pet Home Shop Uvjeti kupnje

Opći uvjeti poslovanja

Uvjeti korištenja internet trgovine

Osnovni podaci o prodavatelju

Naziv: DDL ZAGREB d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćen naziv: DDL ZAGREB d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Kovinska 11
Adresa ureda: Zagreb, Kovinska 11
Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-95/33727-4
Poslovna banka i broj žiro-računa: Erste&Steiermärkische Bank d.d., Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb, Hrvatska, IBAN: HR8524020061101081194
OIB: 79796512386
MBS: 080255743
Temeljni kapital: 2.787,18 €
Osnivač: Dean Laškaj, Darko Laškaj
Osobe ovlaštene za zastupanje: Dean Laškaj, Darko Laškaj 
Broj telefona: +385 1 3016 400
Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji sa DDL ZAGREB d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge (dalje u tekstu: DDL ZAGREB) u svojstvu prodavatelja. 
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Uvjeti korištenja primjenjuju se na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda, opis načina isporuke proizvoda, troškovi dostave, opće informacije. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu pethomeshop.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice pethomeshop.hr.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice pethomeshop.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice pethomeshop.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije. 
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta. 

Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. 

Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave.

Sadržaj web stranice pethomeshop.hr je dostupan na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

Glavna obilježja proizvoda

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici pethomeshop.hr.
DDL ZAGREB zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.  
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Postupak sklapanja ugovora

Kupovina se obavlja na web stranicama DDL ZAGREB, pethomeshop.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Uvjete korištenja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. DDL ZAGREB ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.

Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe i slanju paketa. 

U slučaju da DDL ZAGREB nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik društva DDL ZAGREB u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.
Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Postupak kupovine

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

  1. 1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda DDL ZAGREB koji je uređen prema vrstama proizvoda.
    Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Dovrši kupovinu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na "Dovrši kupovinu“ preusmjerit će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, unosi kod ukoliko posjeduje kupon ili poklon bon, stavlja dodatne napomene ukoliko ih ima, te označava odgovarajuću kućicu ukoliko želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Uvjetima korištenja" čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Uvjete korištenja te da se sa istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Promijeni sadržaj košarice“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. 
  2. 2. Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Uvjete korištenja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade. 
  3. 3. Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.
  4. 4. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti DDL ZAGREB o istom na adresu e-pošte [email protected].
  5. 5. Vezano za bilo koji upit kupac može kontaktirati DDL ZAGREB na adresu e-pošte [email protected] ili na broj telefona +385 1 3016 400 radnim danom u vremenu od 08.30 – 16.30 sati.

 

Korištenje kupona ili poklon bona

Svaki kôd se aktivira unošenjem teksta kôda u prostor ispod liste proizvoda u košarici te pristikom na gumb "ISKORISTI KÔD".

Ono što morate znati su dva osnovna pravila korištenja kupona:

  • moguće je koristiti samo jedan kupon po narudžbi
  • popust se ne obračunava na već snižene proizvode.

Sniženi proizvodi su svi proizvodi na kojima se nalazi crvena zastavica sa izraženim -% popusta.

Na takve proizvode dodatni popust se ne obračunava.

Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • Kreditnom ili debitnom karticom
    - jednokratna uplata - plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanja karticama: Diners, Visa, Mastercard, Maestro
    - obročno na dvije do šest rata - plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanja karticama: Diners, Visa Premium - vrijedi za sve narudžbe veće od 39,81 € sa PDV-om - minimalni iznos rate je 13,27 € sa PDV-om.
  • Gotovinom prilikom pouzeća
  • Općom uplatnicom / virmanom

Proizvod će biti dostavljen kupcu u najkraćem mogućem roku nakon vidljive uplate, osim ako drugačije nije obavješten kupac preko e-maila, u slučaju da proizvod treba čekati. Sve narudžbe zaprimljene do 12 h, predaju se dostavnoj službi isti dan. Za dostavu na otoke vrijede posebni režimi dostave navedeni na stranicama dostavne službe: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u eurima. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj od 1.1.2023. euro. 
Obveza dvojnog iskazivanja cijena - obveza dvojnog iskazivanja primjenjivat će se od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023., te će se tijekom tog razdoblja na proizvodima i drugim novačnim iskazima vrijednosti iskazivati i u eurima i u kunama.

Minimalni iznos narudžbe

Narudžbu je moguće završiti ukoliko je iznos narudžbe veći od 6,64 € sa PDV-om.

Opis načina isporuke proizvoda

Narudžbu DDL ZAGREB dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“ i dalje u tekstu.

Dostava proizvoda vrši se putem:
General Logistics Systems Croatia d.o.o. za usluge, Stupničke Šipkovine 22 | HR-10255 Donji Stupnik (Općina Stupnik) | OIB: 88360795357

Dostava proizvoda s posebnim uvjetom dostave vrši se putem:
DB Schenker d.o.o., Franje Lučića 32 | HR-10090 Zagreb (Jankomir) | OIB: 51003352330
HP - Hrvatska pošta d.d., Jurišićeva 13 | HR-10000 Zagreb | OIB: 87311810356

DDL ZAGREB prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda. 

Sve regularne narudžbe zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka, do 12 h, biti će na isporuci sljedeći radni dan osim specifičnih, velikih pošiljaka za koje se primjenjuju posebni uvjeti dostave.

Za regularne narudžbe, poslane GLS dostavnom službom:

Nakon zaprimanja narudžbe, primatelj će putem e-maila biti obaviješten da će paket biti isporučen sljedeći radni dan sa navedenom adresom dostave i eventulanom iznosu pouzeća ukoliko postoji. Druga e-mail obavijest biti će poslana ujutro na dan dostave, sa 3 - satnim vremenskim intervalom očekivanog vremena dostave. Vrijeme dostave je od 8 do 17 sati. Primatelj će putem e-maila zaprimiti i telefonski broj kurira koji je to jutro zadužio paket kako bi eventualne posebne zahtjeve na dan isporuke mogli dogovoriti direktno s njim.

U slučaju neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest te može odabrati jednu od pet narednih pokušaja dostave: dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu, te isporuka u Paketomat / PaketSHOP. 

 

Na otoke koje GLS ne pokriva vlastitom dostavnom mrežom, isporuku vrši u suradnji sa Hrvatskom Poštom prema sljedećim specijalnim uvjetima dostave:

  • maksimalna težina: 10kg
  • maksimalna duljina: 1,5 m
  • maksimalni obujam: 3m [3m = 2x visina + 2x širina + 1x duljina]
  • tranzitno vrijeme: 48 - 168h

Ukoliko pošiljka premašuje težinu, duljinu ili obujam navedenih uvjeta, dostava se vrši do najbližeg poštanskog ureda.

Popis ureda možete provjeriti na ovom linku: https://www.posta.hr/interaktivna-karta-postanskih-ureda/6454

Popis otočnih mjesta sa specijalnim uvjetima dostave:

Narudžbe s posebnim uvjetom dostave, poslane DB Schenker dostavnom službom:

Nakon zaprimanja narudžbe koja sadrži proizvode većih dimenzija i mase, primjerice akvarija ili transportera za kućne ljubimce, kontaktirat će Vas naša korisnička služba zbog dogovora o dostavi. Nakon potvrde narudžbe očekivana isporuka je do maksimalno tri radna dana*. Primatelj pošiljke može dobiti detaljne informacije o isporuci putem telefonskog poziva od strane dostavne službe na dan isporuke. Isporuka takvih narudžbi se vrši na paleti do prve prepreke, tj. praga. Vrijeme dostave je od 8 do 16 sati. 

*primjenjuju se uvjeti:

Raspored dostave na otoke:

OTOK:

DAN DOSTAVE:

Korčula

subota ili ponedjeljak

Hvar

srijeda, petak ili subota

Brač

srijeda, petak ili subota

Rab

petak ili subota

Cres, Lošinj

četvrtak

Pag, Krk, Vir

ponedjeljak, srijeda, petak

Pelješac

petak

ostali otoci

izvan dostave


Troškovi dostave

DDL ZAGREB dostavu vrši samo unutar Republike Hrvatske.  Trošak dostave za sve narudžbe u iznosu koji je manji ili jednak iznosu 35 € iznosi 4,25 € te taj trošak snosi kupac. Trošak dostave za narudžbu u iznosu većem od 35 € snosi DDL ZAGREB. U slučaju dostave specifičnih, velikih pošiljaka (primjerice akvarij Vision 180 dimenzije 92 x 41 x 55 cm, težina 30 kg, volumen 180 l) primjenjuju se posebni uvjeti dostave na način da je dostava takvih pošiljaka moguća na paleti samo do prve prepreke (npr. stepenice) te ne uključuje dostavu proizvoda do vrata kupca.

Preuzimanje pošiljke

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, kupac ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju poštanske pošiljke. Iznimno, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke može se podnijeti nakon uručenja poštanske pošiljke samo ako kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
Ukoliko DDL ZAGREB nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko DDL ZAGREB nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, DDL ZAGREB zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Zamjena ispravnog proizvoda

DDL ZAGREB odobrava kupcu pravo zamjene ispravnog i nekorištenog proizvoda u roku od 8 dana od dana kada mu je proizvod predan u posjed. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi DDL ZAGREB, a neposredne troškove naknadnih povrata snosi kupac. Ovisno o cijeni zamjenskog artikla, kupcu će biti odobren povrat novca ili će morati nadoknaditi razliku u cijeni između artikala.
Ukoliko kupac želi zamijeniti ispravan proizvod, potrebno je da o istome obavijesti DDL ZAGREB putem e-maila na adresu: [email protected], kako bi sa zaposlenicima DDL ZAGREB dogovorio detalje oko povrata i zamjene takvog proizvoda.
Ovim se pravom ne ograničavaju prava koja kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima. 

Opće informacije

Korisnici odnosno kupci su dužni prije narudžbe proizvoda putem stranice pethomeshop.hr (dalje: web stranice) vlasnika DDL ZAGREB pročitati Uvjete korištenja.

Ukoliko imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja, mogu se obratiti na adresu e-pošte [email protected].

Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga. Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu DDL ZAGREB.
DDL ZAGREB omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. DDL ZAGREB ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. 
DDL ZAGREB ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno. 

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. DDL ZAGREB ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice pethomeshop.hr
DDL ZAGREB zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete korištenja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici pethomeshop.hr
Uvjeti korištenja dostavljaju se kupcu putem e-pošte u PDF obliku i za njega su obvezujući Uvjeti korištenja koji su mu na taj način dostavljeni.
DDL ZAGREB zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. DDL ZAGREB ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Uvjeta korištenja i pozitivnih propisa. 

Materijalni nedostaci

DDL ZAGREB odgovara za materijalne nedostatke proizvoda. 

Nedostatak postoji:

1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,

7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. 

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje. 

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača: 

1. uklanjanje nedostatka,

2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

3. sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. 

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.  

Pored odgovornosti za materijalne nedostatke, za određene proizvode gdje je tako navedeno (primjerice tehnički proizvodi poput akvarijskih pumpi, grijača, rasvjetnih konzola i dr.) proizvođač daje jamstvo za ispravnost prodane stvari. Predmetno jamstvo vrijedi pod uvjetima navedenima u jamstvenom listu  te uz podnošenje računa  Ukoliko nema informacije o jamstvu uz proizvod, proizvod nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati prodavatelja koji će osigurati ažurnu informaciju. 

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana. 

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu DDL ZAGREB d.o.o., Kovinska 11, 10090 Zagreb ili elektroničkom poštom na [email protected], u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, 
koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u Prilogu I ovih Uvjeta korištenja.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti tako da klikne na Jednokratni raskid ugovora .

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte.  U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. 

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe. 

Potrošač je dužan robu vratiti na adresu ureda prodavatelja DDL ZAGREB d.o.o., Kovinska 11, 10090 Zagreb.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. 

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu. 
Sve izravne troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitnu foliju niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja. 


Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke

10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Izvršenje povrata proizvoda

Kupac je dužan proizvod koji vraća društvu DDL ZAGREB vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Sve izravne troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Jednostrani raskid ugovora

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu DDL ZAGREB d.o.o., Kovinska 11, 10090 Zagreb, elektroničkom poštom na [email protected] ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi DDL ZAGREB d.o.o., Kovinska 11, 10090 Zagreb.
Kako bi potrošaču DDL ZAGREB odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača DDL ZAGREB zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.   
U slučaju eventualnog spora DDL ZAGREB i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije .

Pravne osobe

Kada proizvode na web stranici pethomeshop.hr naručujete kao pravna osoba ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!

Privatnost podataka

Uvodne odredbe

Sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Službeni list Europske unije L 119, 4.5.2016., str. 1., u daljnjem tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), koja je u punoj primjeni od dana 25. svibnja 2018. godine u Republici Hrvatskoj i svim zemljama članicama Europske unije, kao i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18, u daljnjem tekstu: Zakon) odnosno sukladno pravnom okviru zaštite osobnih podataka u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji te najboljoj europskoj praksi, društvo DDL ZAGREB društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge, sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, 10090 Zagreb, Kovinska 11, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 080255743, osobni identifikacijski broj (OIB): 797 965 123 86 (u daljnjem tekstu: Društvo), kao voditelj obrade osobnih podataka korisnika svojih usluga i kupaca, izradilo je Politiku o zaštiti privatnosti korisnika usluga i kupaca. Politika o zaštiti privatnosti je jednostrano obvezujući pravni akt zasnovan na temeljnim načelima u obradi osobnih podataka, kojim se regulira koji podaci korisnika i/ili kupaca se prikupljaju, na koji način se takvi podaci obrađuju, u koje se svrhe upotrebljavaju. Politika o zaštiti privatnosti ujedno upoznaje korisnike usluga i/ili kupce s njihovim pravima u prikupljanju i daljnjoj obradi osobnih podataka, sve u svrhu zaštite njihove privatnosti u širem smislu.

Politika o zaštiti privatnosti temelji se na sljedećim načelima obrade osobnih podataka: načelu zakonitosti, transparentnosti i najbolje prakse, načelu ograničene obrade i smanjenju količine podataka, načelu točnosti i potpunosti osobnih podataka, načelu ograničene pohrane, načelu cjelovitosti i povjerljivosti podataka, načelu odgovornosti, načelu povjerenja i poštene obrade, načelu oportunosti (svrhe obrade), načelu obrade u neimenovanom (anonimiziranom) obliku. 

Politika o zaštiti privatnosti se primjenjuje na sve usluge koje nudi Društvo, pri čemu je cilj Politike na jasan i transparentan način upoznati korisnike i/ili kupce s postupcima obrade njihovih osobnih podataka i njihovim pravima. Prije svega, korisnici i/ili kupci mogu se u svakom trenutku obratiti Društvu sa zahtjevom za izmjenu ili dopunu i/ili ažuriranje podataka koji se na njih odnose, kao i sa zahtjevom za očitovanje o tome u koje svrhe žele ili ne žele da se njihovi podaci obrađuju.

Za obradu osobnih podataka na web stranicama pethomeshop.hr, odgovorno je Društvo: 
DDL ZAGREB društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge, sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, 10090 Zagreb, Kovinska 11, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 080255743, osobni identifikacijski broj (OIB): 797 965 123 86. 
Kontakt podaci službenika za zaštitu osobnih podataka:
e-mail: [email protected]  

Vrste podataka i način na koji se prikupljaju

Vrste podataka

Pojedine usluge koje Društvo pruža zahtijevaju prikupljanje osobnih podataka korisnika i/ili kupaca, pri čemu se prikupljaju sljedeći osnovni osobni podaci.

  • Ime i prezime
  • Adresa, broj pošte, mjesto/grad
  • Fiksni i/ili mobilni broj telefona
  • Kontakt podatke elektroničke pošte (e-mail adresa)
  • Kontakt podatke facebook profila

Za pružanje boljeg korisničkog iskustva prilikom posjete web stranicama pethomeshop.hr, mogu se prikupljati sljedeći dodatni podaci.

  • Podatci o IP adresi
  • Podatci o navikama korisnika i/ili kupaca

Količina, odnosno opseg osobnih podataka koje Društvo prikuplja ovise o vrsti usluge koju Društvo pruža svojim korisnicima i/ili kupcima, kao i o pravnoj osnovi na temelju koje isto prikuplja podatke. Društvo neprestano vodi brigu o prikupljanju samo nužnog opsega osobnih podataka koji je potreban za postizanje zakonom utvrđene svrhe u koju se podaci obrađuju.

Način prikupljanja podataka

Osnovni osobni podaci kupaca prikupljaju se prilikom vršenja narudžbe i/ili kreiranja korisničkog profila na web stranici pethomeshop.hr. Podatci se koriste za dostavu naručenih proizvoda i komunikaciju vezanu uz status narudžbe.
Ti podaci uključuju:

  • Ime i prezime
  • Adresa, broj pošte, mjesto/grad
  • Fiksni i/ili mobilni broj telefona
  • Kontakt podatke elektroničke pošte (e-mail adresa) ili kontakt podatke facebook profila

Osnovni podatak koji prikupljamo u svrhu promidžbe (npr. newslettera) i unaprijeđenja korisničkog iskustva na web stranicama pethomeshop.hr.
Odnosi se na:

  • Kontakt podatke elektroničke pošte (e-mail adresa)

Dodatni podaci prikupljaju se prilikom posjete pethomeshop.hr web stranicama u svrhu unaprijeđenja korisničkog iskustva i analitike stranice.

  • Podatci o IP adresi
  • Podatci o navikama korisnika i/ili kupaca

U koje svrhe se osobni podaci prikupljaju i dalje obrađuju 

Osobne podatke Društvo prikuplja kako bi moglo pružati, održavati, štititi i poboljšati svoje usluge vezane za kupnju određenih proizvoda, kako bi razumjelo načine na koje korisnici i/ili kupci koriste pružene usluge i upotrebljavaju mrežne (web) stranice Društva te u svrhu izvršavanja ugovornih obveza Društva. Takve podatke Društvo prikuplja podatke na temelju privole koju je dao korisnik i/ili kupac u jednu ili više točno određenih svrha, kao i u jednom od sljedećih slučajeva.

Izvršenje ugovornih obveza

Društvo prikuplja i dalje obrađuje osobne podatke korisnika i/ili kupaca u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora, dostave naručenih proizvoda, savjetovanja i pomoći pri uporabi proizvoda, pružanja odgovarajućih dodatnih i/ili produženih jamstava za proizvode, rješavanja prigovora korisnika i/ili kupaca te drugih radnji koje su povezane sa sklapanjem i izvršenjem ugovora u skladu s mjerodavnim propisima.
Pravnu osnovu za obradu osobnih podataka korisnika i/ili kupaca u naprijed navedene svrhe predstavlja nužnost sklapanja ugovora, odnosno, u slučaju da korisnik i/ili kupac uskrati davanje bitnih podataka, Društvo neće biti u mogućnosti sklopiti ugovor i /ili poduzeti pojedine radnje vezane uz izvršenje sklopljenog ugovora.

Izravna promidžba (marketing)

Kontakt podaci korisnika i/ili kupaca mogu se koristiti za slanje promidžbenih obavijesti o proizvodima i uslugama Društva ako je korisnik i/ili kupac dao privolu za takvu obradu ili ako postoji legitimni interes Društva za takvim radnjama, osim ako su od tih interesa jači interesi ili temeljna prava i slobode korisnika i/ili kupca koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka.

Kako bi korisnik i/ili kupac mogao dobivati obavijesti koje odgovaraju njegovim željama i navikama, neophodno je da Društvo koristi određene podatke korisnika i/ili kupaca za izradu personaliziranih promidžbenih obavijesti, sve dok se korisnik i/ili kupac izrijekom ne usprotivi takvoj obradi podataka, odnosno povuče svoju ranije danu prijavu za obradu.
Pravna osnova za obradu osobnih podataka u navedene svrhe je legitimni interes Društva, osim ako su od tog interesa jači interes ili temeljna prava i slobode koji zahtijevaju zaštitu podataka.

Interne svrhe

Društvo koristi određene podatke korisnika i/ili kupaca isključivo za potrebe vlastitih evidencija, u svrhu zaštite legitimnih interesa korisnika i/ili kupaca i/ili Društva. Primjerice, navedeno uključuje korištenje osobnih podataka u svrhu kreiranja ponuda koje zadovoljavaju potrebe i želje korisnika i/ili kupaca, istraživanje i analizu tržišta.

Vremensko trajanje čuvanja i obrade osobnih podataka

Ovisno o svrsi i pravnoj osnovi temeljem koje je prikupljaju osobni podaci korisnika i/ili kupaca, Društvo je u pojedinim slučajevima obvezno čuvati osobne podatke u vremenskom trajanju (razdoblju) koje za pojedinu svrhu propisuju mjerodavni propisi ili prestankom svrhe u koju su prikupljeni. Protekom zakonskog roka koji obvezuje Društvo na čuvanje pojedinih osobnih podataka ili prestankom svrhe isti se brišu.
Podaci koji se obrađuju temeljem legitimnog interesa Društva i/ili privole korisnika i/ili kupaca mogu se brisati i prije proteka roka navedenog u ovoj Politici, u slučaju da takvo brisanje zahtijeva korisnik i/ili kupac odnosno kada se korisnik i/ili kupac usprotivi takvoj obradi.

Pravo korisnika/kupaca na pristup osobnim podacima i njihov ispravak

Društvo se kao voditelj obrade obvezuje na temelju podnesenog pisanog zahtjeva korisnika i/ili kupca, koji zahtjev može biti i u obliku elektroničke pošte, omogućiti pristup osobnim podacima koje obrađuje o njima, informirati ih o svrsi obrade osobnih podataka u koju se obrađuju, o vrsti osobnih podataka koji se obrađuju, o primateljima ili kategorijama primatelja kojima su osobni podaci otkriveni ili će im biti otkriveni, o predviđenom vremenskom razdoblju obrade ili o kriterijima koji se koriste za utvrđivanje tog razdoblja.
Društvo će kao voditelj obrade omogućiti ispravak netočnih osobnih podataka u svakom pojedinom slučaju kada se utvrdi da prikupljeni osobni podaci o korisniku i/ili kupcu nisu točni ili je došlo do promjene podataka korisnika i/ili kupca.

Pravo na brisanje osobnih podataka

Ispunjavanje zakonskih obveza

Društvo je obvezno na temelju podnesenog pisanog zahtjeva korisnika i/ili kupaca na gore naznačenu adresu službenika za zaštitu osobnih podataka istima omogućiti pristup osobnim podacima koje obrađuje o njima, ispravak netočnih osobnih podataka, brisanje osobnih podataka ili ograničenje obrade osobnih podataka, kao i upoznati ih s mogućnošću prigovora na obradu osobnih podataka te pravom na prenosivost podataka.

Društvo će izvršiti brisanje osobnih podataka korisnika i/ili kupca u sljedećim slučajevima:
a) kada osobni podaci korisnika i/ili kupca više nisu nužni za ispunjenje svrhe obrade, odnosno prestankom svrhe obrade;
b) kada korisnik i/ili kupac povuče privolu kao pravni temelj za obradu podataka, a ne postoji druga pravna osnova za obradu podataka;
c) kada korisnik i/ili kupac uloži prigovor na obradu podataka (vidi više pod naslovom Pravo na ulaganje prigovora)
d) kada su osobni podaci nezakonito obrađeni;
e) kada se osobni podaci moraju brisati radi ispunjenja pravnih obveza iz prava Europske unije ili prave države članice kojem podliježe voditelj obrade podataka;
f) kada su osobni podaci prikupljeni u vezi s ponudom usluga informacijskog društva u odnosu na privolu djeteta. 

Pravo na ograničenje obrade podataka

Ograničenje obrade osobnih podataka Društvo će osigurati u slučajevima kada korisnik i/ili kupac osporava točnost podataka, kada je obrada nezakonita a korisnik i/ili kupac se protivi brisanju podataka te umjesto toga traži ograničenje njihove uporabe, kada voditelj obrade više ne treba osobne podatke za potrebe obrade ali korisnik i/ili kupac traži podatke za ostvarenje pravnih zahtjeva, kao i u slučaju kada korisnik i/ili kupac uloži prigovor na obradu osobnih podataka temeljenu na legitimnom interesu Društva, uključujući i izradu profila korisnika i/ili kupaca.

Pravo na ulaganje prigovora

Korisnik i/ili kupac ima pravo na ulaganje prigovora na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega ako se podaci obrađuju za potrebe legitimnog interesa voditelja obrade. U tom slučaju Društvo će, kao voditelj obrade, prestati obrađivati osobne podatke, osim ako dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu osobnih podataka u odnosu na prava korisnika i/ili kupca, odnosno u slučaju kada obrada podataka služi radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
Ukoliko se osobni podaci korisnika i/ili kupca obrađuju za potrebe izravnog marketinga korisnik ima pravo u svakom trenutku uložiti prigovor na obradu za potrebe izravnog marketinga, osobito ako se osobni podaci koriste u svrhu izrade profila.

Gdje se osobni podaci obrađuju

Osobne podatke korisnika i/ili kupaca Društvo obrađuje u Republici Hrvatskoj.

Pod kojim uvjetima se osobni podaci prosljeđuju trećoj strani

Osobne podatke korisnika i/ili kupaca Društvo prosljeđuje trećim osobama (uključujući nadležna tijela) samo u sljedećim slučajevima:
a) privole korisnika i/ili kupca;
b) radi ispunjenja zakonskih obveza Društva;
c) kada je takva obrada nužna radi zaštite ključnih interesa korisnika i/ili kupaca. 

Upravljanje privolama

Aktivna uloga korisnika i/ili kupca u zaštiti privatnosti ogleda se u davanju privola kao dobrovoljnog, posebno informiranog i nedvosmislenog izražavanja želja ispitanika kojima on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka. Upravljanje privolama podrazumijeva mogućnost da korisnik i/ili kupac aktivnom i nedvosmislenom radnjom ovlasti Društvo na prikupljanje i obradu pojedinih osobnih podataka u jednu ili više svrha (privola ispitanika), odnosno da na jednak način povuče ranije danu privolu radi prikupljanja i obrade osobnih podataka, u jednu ili više svrha.

Kome se obratiti

U slučaju bilo kakvih pitanja o zaštiti osobnih podataka od strane Društva, korisnici i/ili kupci se mogu obratiti službeniku za zaštitu osobnih podataka putem elektroničke pošte na e-mail adresu navedenu u ovoj Politici o zaštiti privatnosti ili pisanim putem na adresu navedenu u ovoj Politici o zaštiti privatnosti. 

Izmjene i dopune Politike o zaštiti privatnosti

Društvo zadržava pravo izmijeniti i dopuniti ovu Politiku u bilo kojem trenutku, bez davanja bilo kakve posebne obavijesti zainteresiranim osobama. Iz navedenog razloga preporuča se svim zainteresiranima da redovito provjeravaju sadržaj web-stranica Društva radi informiranosti oko ažurnog sadržaja ove Politike.

Preuzmite Opće uvjete poslovanja
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid
Zendesk LiveChat
Google Ads

Google tag manager
Google ecommerce
Facebook pixel