Filtriranje Odaberi kategoriju
0 kom 0,00 kn 0
Pet Home Česta pitanja

Česta pitanja

Kako ću najlakše saznati za akcije na Pet Home webshopu?

Redovito provjeravajte naslovnu stranicu webshopa. Pretplatite se na naš newsletter ovdje. Također, pratite nas na društvenim mrežama: Facebook | Instagram

Kako znati koju hranu/opremu/veterinarsko-medicinski proizvod trebam kupiti za svog ljubimca?

Ukoliko uz pomoć filtera kategorija i atributa niste sigurni u odabrani proizvod za Vašeg ljubimca, slobodno nam uputite mail putem ovog obrasca, nazovite nas na +385 1 3016 400 ili nas kontaktirajte putem naših društvenih mreža: Facebook | Instagram

Netko od naših dežurnih djelatnika i stručnjaka rado će Vas savjetovati.

Zašto se neki veterinarsko-medicinski proizvodi ne mogu kupiti preko webshopa?
Zakon Republike Hrvatske izričito zabranjuje prodaju na daljinu svih veterinarsko-medicinskih proizvoda, bez obzira na način izdavanja (sa i bez recepta). Primjerice, prodaja svih antiparazitika protiv buha i krpelja, moguća je isključivo u registriranim veterinarskim ljekarnama (fizička mjesta), što isključuje prodaju putem webshopa.
Koju boju naručujem ako u opisu artikla stoji „razne boje“?
Trenutno radimo na tome da Vam omogućimo pojedinačno naručivanje proizvoda za koje imamo tu mogućnost. Opis „razne boje“ javlja se kod proizvoda koji su pakirani nasumičnim odabirom (npr. neke igračke). Ukoliko želite točno određenu boju, molimo Vas da nam napišete u napomeni narudžbe pa ćemo, ukoliko tu pojedinu boju imamo na zalihi, ju i poslati.
Nisam zadovoljan/na dostavljačem ili dostavnim procesom. Što mogu napraviti?
Molimo Vas da nam opišete problem ili situaciju mailom na webshop@pethome.hr.
Mogu li narudžbu napraviti telefonski?
Narudžbu nije moguće napraviti telefonski. Ukoliko imate problema sa naručivanjem, možete nam se obratiti na webshop@pethome.hr ili na broj +385 1 3016 400, ali samu narudžbu morate napraviti sami.
Mogu li i kako zamijeniti kupljeni proizvod?
DDL ZAGREB odobrava kupcu pravo zamjene ispravnog i nekorištenog proizvoda u roku od 8 dana od dana kada mu je proizvod predan u posjed. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi DDL ZAGREB, a neposredne troškove naknadnih povrata snosi kupac. Ovisno o cijeni zamjenskog artikla, kupcu će biti odobren povrat novca ili će morati nadoknaditi razliku u cijeni između artikala. Ukoliko kupac želi zamijeniti ispravan proizvod, potrebno je da o istome obavijesti DDL ZAGREB putem e-maila na adresu: webshop@pethome.hr, kako bi sa zaposlenicima DDL ZAGREB dogovorio detalje oko povrata i zamjene takvog proizvoda. Ovim se pravom ne ograničavaju prava koja kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima.
Što su "proizvodi s posebnim uvjetom dostave"?
Nakon zaprimanja narudžbe koja sadrži proizvode većih dimenzija i mase, primjerice akvarija, kontaktirat će Vas naša korisnička služba zbog dogovora. Nakon potvrde narudžbe očekivana isporuka je dva do maksimalno pet radnih dana. Primatelj pošiljke može dobiti detaljne informacije o isporuci na distribution.hr@quehenberger.com i/ili te će biti kontaktirani na dan isporuke. Isporuka takvih narudžbi se vrši na paleti do prve prepreke tj. praga. Vrijeme dostave je od 8 do 16 sati.
Uvjeti iskorištavanja kupona s popustom za webshop narudžbu

Kupon s popustom ostvarujete na ukupan iznos računa prilikom webshop kupovine. Različiti kuponi imaju različite uvjete. Prilikom obavještavanja kupaca o mogućnosti korištenja kupona s popustom, Pet Home će se pobrinuti da svi uvjeti budu jasno istaknuti i objašnjeni. Kupon može vrijediti na ograničeno ili neograničeno vrijeme, na jedan artikl, cjelokupan brand, ograničen asortiman ili cjelokupan asortiman, na jednu kupovinu, nekoliko kupovina ili neograničen broj kupovina, može se i ne mora obračunavati za proizvode sa već sniženom cijenom. Preporučamo da se kupac upozna sa uvjetima korištenja pojedinog kupona prije korištenja. Ukoliko niste sigurni u uvjete korištenja pojedinog kupona, slobodno nam se obratite putem e-maila, telefona na broj +385 1 3016 400 ili putem naših Facebook i Instagram stranica.


Gdje se upisuje kupon s popustom? - Upisuje se unutar pregleda košarice ili prilikom unošenja podataka za plaćanje prije dovršetka kupovine. Kada se nalazite u košarici s Vašim odabranim proizvodima ili na stranici za unošenje podataka za plaćanje, potražite polje "Imaš kupon ili poklon bon?" gdje nakon unosa valjanog koda kliknete na "Iskoristi kod". Kupcima savjetujemo da prije završetka narudžbe provjere je li im željeni popust obračunat, sukladno s uvjetima korištenja kupona.